Büyükşehir Sporcusu Almanya'dan şampiyon döndü
Muğla Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Sporcusu Aybige Feride Üstündağ Almanya'da düzenlenen turnuvada şampiyon olarak Muğla'ya büyük bir gurur yaşattı.
Ülkemizi, Muğla’mızı gururlandıran başarılara devam eden sporcumuz ve antrenörlerini kutluyorum. Dünya Kenti Muğla’mızda yetişen sporcumuz dünyanın farklı coğrafyalarından gelen sporcuları geride bırakarak şampiyon oldu ve ay yıldızlı bayrağımızı dalgalandırdı. Bundan sonra da Aybige ve diğer sporcularımızın bizleri gururlandırmaya devam edeceğine yürekten inanıyorum. Büyükşehir olarak sporun tüm branşlarına destek olmaya devam edeceğiz.” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da üreticilere destekler anlatıldı, yangın uyarısı yapıldı
EDEP Muğla İl Koordinasyon Kurulu toplantısı yapıldı
Dalyan Kanalı'nda 'Elektrikli Tekne Dönüşüm Projesi' değerlendirildi
Fethiye’nin meşhur ‘İnlice Barbunyasında’ hasat mesaisi başladı
Başkan Aras Dünya Metropoller Birliği Genel Kurulu'nda konuştu
Fethiye'de 13. Benyamin Sönmez Klasik Müzik Festivali'nde sanat dolu gece