Büyükşehir Muğla'yı Korumak için 220 Dava Açtı
Muğla Büyükşehir Belediyesi Muğla'nın doğal güzelliklerini korumak için 220 çevre davası açtı. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras 'Muğla, Türkiye'nin en önemli turizm merkezlerinden birisi. Bu güzellikleri korumak, gelecek nesillere bırakmak hepimizin sorumluluğudur' dedi.
Türkiye’nin en önemli turizm merkezlerinden biri olan Muğla’da, Büyükşehir Belediyesi çevreye yönelik yatırımlarını hız kesmeden sürdürürken, aynı zamanda doğaya ve çevreye zarar verebilecek düzenlemelere karşı hukuki mücadelesini sürdürüyor. Son açılan davalarla birlikte çevre dava sayısı 220’ye çıktı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'