Büyükşehir, Menteşe'de Su Kesintilerinin Önüne Geçti
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri Menteşe'de yaptıkları yeni içme suyu hatları ve tamirat çalışmalarıyla ilçedeki su kesintilerinin önüne geçti. Ekipler çalışmalar kapsamında bu yıl 3 bin 218 arızaya müdahale ederken 5 bin metreden fazla yeni içme suyu hattı ve yaklaşık 8 bin metre hat yeniledi.
10 Bin Metrenin Üzerinde Hat Çalışması Yapıldı
Ekipler ilçenin su sorunlarını tamirat çalışmalarını tamirat çalışmalarını yanı sıra kullanım ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarının yenilenmesi ve yeni hatların yapılması ile birlikte ortadan kaldırdı. Bu kapsamda ekipler Menteşe merkez başta olmak üzere tüm mahallelerinde çalışma gerçekleştirdi. Bu çalışmalar sonucunda 2024 yılında yaklaşık 5 bin 37 metre ilave içme suyu hattı ve 8 bin metre de hat yenileme çalışması yapıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor