- Haberler
- Kültür Sanat
- Büyükşehir Konservatuvarı' ndan Yıl Sonu Konseri
Büyükşehir Konservatuvarı' ndan Yıl Sonu Konseri
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Türk Sanat Müziği Bölümü öğrencileri, Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi'nde Yıl Sonu Konseri düzenledi.
Kültür ve sanatın buluşma noktası Muğla’da, Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı düzenlediği etkinliklerle sanatseverleri bir araya getirmeye devam ediyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Türk Sanat Müziği Bölümü öğrencileri, yıl boyunca üzerinde çalıştıkları seçkin eserleri Gazi Mustafa Kemal Atatürk Kültür Merkezi Yıldız Kenter Sahnesi’nde düzenlenen Yıl Sonu Konseri ile sanatseverlerle buluşturdu.
Bakmadan Geçme
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet