Büyükşehir, kamu kurumlarıyla iş birliği sayesinde ulaşımı güçlendiriyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, kentte ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda kamu kurumlarıyla yapılan protokoller ile kentin yol alt yapısı güçleniyor.
Çevre Şehircilik İl Müdürlüğü Bağlantı Yolunda Çalışmalar Başladı
Yapılan protokol ile 14 milyon 360 bin TL’lik yatırımla 865 metre uzunluğundaki Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü binasının bağlantı yolunda çalışmalar başladı. Projenin ilk aşamasında hafriyat işlemleri yapılıyor. Devamında kaldırım için zemin düzenlemeleri, 865 metre bordür döşemesi, 100 metre taş istinat duvarı ve 11 bin 230 metrekare parke kaplama çalışmaları tamamlanacak.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret