Büyükşehir, İçme Suyu Projesinde İlk Kazmayı Vurdu
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Marmaris, Bozburun Yarımadası içme suyu projesi için ilk kazma vuruldu. 53 bin metre uzunluğundaki çalışma tamamlandığında Turunç, Bozburun, Selimiye, Söğüt, Bayır, Osmaniye ve Taşlıca Mahalleleri içme suyuna kavuşacak.
Büyükşehir Kendi Sermayesi İle Yapıyor
Bölgenin önemli bir sorununu ortadan kaldıracak içme suyu hat projesi yurtiçi finans kaynaklarından kredi verilmemesi nedeniyle Muğla Büyükşehir Belediyesinin kendi öz sermayesinden karşılanıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi proje için yaklaşık 262 milyon 980 bin TL ödeme yapacak.
Bakmadan Geçme
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Fethiye’de kadın hakları vurgusu: ‘Bilinçlenmek şiddete karşı en güçlü adım’
Marmaris'e 'MSC Divina' kruvaziyeri 4 bin 121 turist getirdi
Bodrum Belediyesi denetime kendi işletmesinden başladı
Muğla'da yol kenarına atılan sigara izmariti yangın çıkardı
Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi