Büyükşehir, Fethiye Otogarını Baştan Sona Yeniliyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Fethiye Şehirlerarası Otobüs Terminali'ni uzun bir hukuk mücadelesinden sonra devralarak daha kaliteli hizmet sunabilmek için başlattığı yenileme çalışmalarına devam ediyor.
Kapsamlı Yapısal ve Çevresel Düzenlemeler Yapıldı
Ekiplerin koordineli çalışmasıyla terminal genelinde çok sayıda yapısal düzenleme yapıldı. Peron sayısı 9’dan 13’e çıkarıldı, bozuk kaldırımlar yenilendi, kilit parke döşemeleri gerçekleştirildi. Terminal otoparkında yaya yolu çizgileri, yönlendirme levhaları ve acil toplanma alanı işaretlemeleri yapıldı.
Depolama alanında bozuk zeminler iş makineleriyle iyileştirildi; terminal içindeki kırık ve çamurlu bölgeler doldurularak düzenlendi.
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu