Büyükşehir'den meme kanseri farkındalık eğitimi
1-31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediyesi kadın sağlığına yönelik önemli bir projeyi hayata geçiriyor. Meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla düzenlenecek olan eğitimlerle, kadınların kendi kendine meme muayenesi yapma konusunda bilinçlendirilmesi hedefleniyor. Projenin, kadın muhtarların mahallelerinde başlatılarak Muğla'nın 13 ilçesine yayılacak.
Büyükşehir Belediyesi’nden tam destek
Eğitimler sonrasında mamografi taramasına yönlendirilmesi uygun görülen kadınlar, Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin tahsis ettiği araçlarla en yakın Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezi’ne (KETEM) taşınacak. Kontrolleri tamamlanan kadınlar, yine belediyenin araçlarıyla evlerine geri götürülecek. Bu hizmet, kadınların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırarak erken teşhis ve tedavi şansını artırmayı amaçlıyor.
-
131 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
kadın sağlığı
-
Meme kanseri farkındalığı
-
Bakmadan Geçme
Güncel altın fiyatları: 24 Haziran 2026 gram altın ne kadar oldu?
Köyceğiz’de Güvenlik Bölümü öğrencilerinden atışlarda tam isabet
Yatağan-Milas Karayolu'nda trafik kazası:2 yaralı
Dolar ve Euro kuru bugün ne kadar oldu? 24 Haziran 2026 güncel döviz fiyatları
Milas’ta trafik kazası: 2 yaralı
Muğlaspor, orta saha oyuncusu Selim Dilli’yi kadrosuna kattı