- Haberler
- Güncel
- Büyükşehir'den Eşitlik İçin Önemli Adım: 'Yerel Eşitlik Eylem Planı Çalıştayı Yapılacak'
Büyükşehir'den Eşitlik İçin Önemli Adım: 'Yerel Eşitlik Eylem Planı Çalıştayı Yapılacak'
Muğla Büyükşehir Belediyesi, toplumsal cinsiyet eşitliğini her alanda sağlamak amacıyla 'Yerel Eşitlik Eylem Planı Çalıştayı' düzenliyor.
Tüm Kurumlardan Katılım
Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleşecek olan çalıştaya Kadın Koalisyonu, Bodrum Kadın Dayanışma Derneği, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Kadın Çalışmaları Araştırma Merkezi, çeşitli sivil toplum kuruluşları, siyasi partiler, ilçe belediyeleri, Muğla Barosu, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcileri katılacak. Büyükşehir Belediyesi, bu eylem planı ile kadın dostu ve eşitlik temelli bir yerel yönetim anlayışını kurumsal hale getirmeyi amaçlıyor.
-
muğla haberleri
-
Muğla Büyükşehir Belediyesi
-
kadın erkek eşitliği
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor