Bursaspor Taraftarı Fethiye'de: '3 Puan Alıp Gitmek İstiyoruz'
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 30. hafta mücadelesinde Fethiyespor'un konuğu olacak lider Bursaspor'u desteklemek için Fethiye'ye gelen taraftarlar, maç öncesinde dostluk mesajları verdi.
Fethiye ile herhangi bir rekabetlerinin olmadığını vurgulayan Özek, dostane bir atmosferle karşılaştıklarını ifade ederek, “Bizim Fethiye ile bir rekabetimiz yok. Türk halkı bizi çok güzel karşıladı. Herkes ‘hoş geldiniz’ diyor. Bu bizim için çok değerli” diye konuştu. Maçtan beklentilerine de değinen Özek, Bursaspor’un hedefinin şampiyonluk olduğunu belirterek, “Biz buraya şampiyon olmaya geldik. Bugün burada misafiriz. İnşallah maçımızı oynayıp 3 puan alarak dönmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret