Burdur Gölü'nde balık tutmayı hayal ederken kuruyan gölde otlayan keçileri izliyor
Burdur'da 1977-1980 yılları arasından belediye başkanlığı yapan ve ilin kalkınmasında büyük rol oynayan Çetin Bozcu, balık tutmayı hayal ederken kuruyan gölde otlayan keçileri izliyor.
Balıkların gölde yaşadığını anladıktan sonra ekibin gölün kenarına üreme tesisi kurduğunu anlatan Bozcu, "Artık balıklar üredi, her derede balıklar oldu. Bir gün çarşıya gittiğimde pazarda bir vatandaşın balık sattığını gördüm. Burdur Gölü'nün balığı diyor. Ben de hemen gittim sordum 'Gölde balık var mıydı ya' diye. Satan adam da 'Tarlada çalışırken dereye traktör lastiğini düşürdüm, sonrasında da tarla komple balık oldu' dedi. Biz üretmek için balıkları yıllardır çalışıyoruz, nöbet bekliyoruz dedim" şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme
FETAD’dan Fethiyespor Yönetimine Yeni Yanıt: 'Biz İsimleri Değil, Büyük Resmi Sorduk'
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı