Burdur-Antalya Yolu'nda Ters Yönde Giden Kamyon Bir Araca Zarar Verdi
Burdur'da ters yönden yaklaşık 10 kilometre ilerleyen ve bir araca da zarar veren kamyonun sürücüsü, kendisini görüntüleyen gazetecilere 'Çekme kardeşim ayıp oluyor valla' diyerek sitem etti.
Yorumlar 1
Vatandaş 27 Kasım 2025 09:13
Ulan sen bu kadar geri zekalımısın yolun sağını solunu bilmiyosan bırak bu işi git hamallık yap bende otobüsle karşından geldim az daha çarpıyodum bu sisli havada ters yönden gelen aptal herif birde habercilere çekmeyin ayıp oluyo diyosun taksiye çarpıp durmuyon ayıp olmuyo arabanın biri altına girip ölse ayıp olmuyo haberciler seni çekinmem ayıp oluyo dangalak kamyoncu
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor