Budanan asmalardan kesilen çubuklar gübreye dönüşüyor
Denizli'nin Buldan ilçesinde Sultaniye çekirdeksiz üzüm bağlarında budama çalışmaları başladı. Bağlarda kestikleri çubukları kırma makinalarında kırdıklarını belirten üzüm yetiştiricisi Özkan Gümüş, 'Bağlarda kestiğimiz çubukları da kırma makinalarımızla kırarak bağımızın içinde bırakıyoruz. Bu çubuklar hemen çürüdüğü için gübre haline geliyor' dedi.
Üzüm yetiştiricisi Özkan Gümüş, bu yılki budama çalışmalarına kasım ayında başladıklarını belirterek, "Budama çalışmaları kasım ayında başlayarak, ocak, şubat ve mart aylarına kadar devam ediyor. Kışın zorlu şartlara rağmen çalışarak istediğimiz kaliteyi ve verimi elde etmeye gayret ediyoruz. Budama yapılmadığı takdirde bağlar yaşlanır ve verim düşer. Bu yüzden bağların gençleşmesi ve daha kaliteli ürün alabilmek için çubukları doğru şekilde kesiyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret