Bu etkinliğin geliri sivil toplum kuruluşlarına aktarılacak
Marmaris Belediyesi yeni yıl nedeniyle sivil toplum kuruluşlarına ücretsiz stant tahsis etti. Geliri tamamen STK'lara kalacak stantlarda yılbaşına yönelik hediyelik eşyalar satışa sunuldu.
Hava şartlarının da mevsim normallerinin üzerinde seyretmesiyle gündüz saatlerinde yoğun ilgi gören stantları Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay da ziyaret ederek, bol satışlar diledi. Yardımlaşma ve dayanışma duygusuyla gerçekleştirilen etkinliğin, toplum yararına çalışan derneklerin faaliyetlerini sürdürmesine ufak da olsa bir katkı sunacağını kaydeden Başkan Oktay, emeği geçen herkese teşekkür etti. 26 Aralık tarihinde açılan stantlar, 2 Ocak Salı gününe kadar gezilebilecek.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor