Bodrum'un guletleri misafirlerini mavi yolculuğa çıkarıyor
Muğla'nın Bodrum ilçesinde guletlerle düzenlenen turlara katılan turistler, mavi yolculuğun tadını çıkarıyor. Türkiye'nin gözde turizm merkezi Bodrum, mavinin bütün tonlarını barındıran eşsiz koylarında ziyaretçilerini ağırlıyor.
İlçeye tatil için Fransa'dan gelen ve turlara katılan Samira Hinzi, Bodrum'u çok beğendiğini ve mutlu olduğunu dile getirdi. Bodrum'un insanlara unutulmaz bir tatil imkanı sunduğunu belirten Hinzi, "Bodrum çok güzel bir yer. İnsanları çok iyi, yemekleri de çok güzel. Buraya gelirseniz bir daha unutamazsınız. Biz 5 gün önce geldik. Her gün değişik aktivite yapıyoruz. Tatilimiz çok güzel geçiyor." diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor