Bodrum'da 'Yüzer Deniz Suyu Arıtma Platformu' tanıtıldı
Bodrum Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen 'Yenilikçi Yüzer Deniz Suyu Arıtma Platformu' kamuoyuna tanıtıldı.
Tanıtım programına Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Milas Belediye Başkanı Fevzi Topuz, Muğla Büyükşehir Belediyesi İlçe Hizmetleri 1. Bölge Dairesi Başkan Vekili Kadriye Erkal Yıldırım, Cumhuriyet Halk Partisi Bodrum İlçe Başkanı Tuna Işın, Bodrum Belediyesi başkan yardımcıları, birim müdürleri ve meclis üyeleri, Bodrum Belediyesi Gıda AŞ Genel Müdürü İbrahim Akbaş, Bitez mahalle muhtarı, Blue Hybrid Solutions Enerji AŞ yetkilileri ile TÜRÇEV yetkilileri, basın mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Otogarı'nda yoğunluk: Peronlarda hareketlilik arttı
Köyceğiz’de Yüksekokul öğrencileri sahada uygulama yaptı
Marmaris Kültür ve Sanat Evi’nde yılsonu heyecanı
Menteşe'de içme suyu altyapısı yenileniyor
Bodrum'dan Yunanistan adalarına yüzerek kaçmaya çalışırken yakalandı
Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu