Bodrum'da yeni yılın ilk gününde denize girdiler
Muğla'nın Bodrum ilçesinde yeni yılın ilk gününde, kış mevsimine rağmen denize girdiler. Hava sıcaklığının 7 derece ölçüldüğü Bodrum'da, soğuk havayı dikkate almayan sporcular ve vatandaşlar yılın ilk gününde denize girerek yeni yıla farklı bir başlangıç yaptı.
Sporculardan Melih Aya ise her yıl aynı saatte denize girdiklerini belirterek, bu geleneğin kendilerine enerji verdiğini ve yeni yıla motive bir şekilde girmelerini sağladığını dile getirdi. Öte yandan Milas'ın Meşelik Mahallesi'ndeki Adabükü'nde de 3 kişi denize girdi. Sami ve Sevil Gemicioğlu ile oğulları milli yüzücü ve kaptan Bekir Emrah Gemicoğlu denize girdi.
Bakmadan Geçme
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı