Bodrum'da sel sonrası ilk açıklama: 'Metrekareye 45 kilogram yağış düştü'
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, ilçedeki sağanak yağış sonrası yaptığı açıklamada, 'Dün geceden beri metrekareye yaklaşık 45 kilogram yağış düştü' dedi.
Başkan Mandalinci açıklamasının devamında, "Dün geceden beri metrekareye yaklaşık 45 kilogram yağış düştü. 7'si ev, 4'ü iş yeri olmak üzere toplamda 11 nokta hafif seviyede su baskınından etkilendi. Fen İşleri Müdürümüz, Temizlik İşleri ve Afet İşleri ekiplerimiz motopomplarla su çekilmesi, sonrasında hasar tespiti ve bölgenin evin ya da iş yerinin temizlenmesi için çalışmalarını sürdürüyor" dedi.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı