Bodrum'da sel sonrası ilk açıklama: 'Metrekareye 45 kilogram yağış düştü'
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, ilçedeki sağanak yağış sonrası yaptığı açıklamada, 'Dün geceden beri metrekareye yaklaşık 45 kilogram yağış düştü' dedi.
Muğla'nın Bodrum ilçesinde sabah saatlerinde etkili olan sağanak yağış sonrası cadde ve sokaklar göle döndü, araçlar yolda mahsur kaldı. Sel kabusunun hemen ardından şiddetini artıran fırtına, zaman zaman 80 kilometreye ulaşan rüzgarıyla tekneleri karaya sürükledi, bazı balıkçı tekneleri sulara gömüldü. Derelerin taşması sonucu 7'si ev, 4'ü iş yeri olmak üzere toplam 11 nokta su altında kaldı. Belediye ekiplerinin motopomplarla yürüttüğü tahliye çalışmaları aralıksız devam etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı