Bodrum'da sel sonrası ilk açıklama: 'Metrekareye 45 kilogram yağış düştü'
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, ilçedeki sağanak yağış sonrası yaptığı açıklamada, 'Dün geceden beri metrekareye yaklaşık 45 kilogram yağış düştü' dedi.
Muğla'nın Bodrum ilçesinde sabah saatlerinde etkili olan sağanak yağış sonrası cadde ve sokaklar göle döndü, araçlar yolda mahsur kaldı. Sel kabusunun hemen ardından şiddetini artıran fırtına, zaman zaman 80 kilometreye ulaşan rüzgarıyla tekneleri karaya sürükledi, bazı balıkçı tekneleri sulara gömüldü. Derelerin taşması sonucu 7'si ev, 4'ü iş yeri olmak üzere toplam 11 nokta su altında kaldı. Belediye ekiplerinin motopomplarla yürüttüğü tahliye çalışmaları aralıksız devam etti.
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü