Bodrum'da sahipsiz köpekler dehşet saçtı: Binden fazla tavuk telef oldu
Muğla'nın Bodrum ilçesinde sahipsiz köpeklerin saldırısı sonucu binden fazla tavuk telef oldu. Tavuk kümesine dalan 3 köpeğin tüm tavukları telef etmesi güvenlik kameralarına yansıdı.
Yeseler razıyım; üç-beş tanesini yiyip gitmelerine bir şey demem. Ama hepsini öldürüyorlar. Şu anda kümesim tamamen boş. Sadece 7-8 tavuk kaldı, onlar da şans eseri kurtulmuş. Şimdi zararımı çalışarak karşılamaya çalışacağım. Yeniden tavuk almak istiyorum ama nasıl önlem alacağımı bilmiyorum” dedi.
Sahipsiz köpeklerin kümese girip tavukları saatlerce kovaladığı ve telef ettiği anlar güvenlik kameralarına yansıdı. Sulak’ın yaşadığı mağduriyet, sokak hayvanlarıyla ilgili tartışmaları bir kez daha gündeme taşıdı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret