Bodrum'da öğrencilere sıfır atık eğitimi
Bodrum Belediyesi tarafından sıfır atık eğitim programı kapsamında ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik kapsamlı bilinçlendirme çalışmaları gerçekleştirildi.
Ayrıca vatandaşların atıklarını ayrıştırarak teslim edebildiği Bodrum Belediyesine ait 1. Sınıf Atık Getirme Merkezinde bulunan 14 farklı atık grubunun nasıl biriktirildiği ve geri dönüşüme nasıl kazandırıldığı öğrencilere aktarıldı. Sıfır atık eğitimi alan öğrencilere, su ve enerji tasarrufuna dikkat çekmek amacıyla toplam 1525 adet perlatör dağıtımı gerçekleştirildi.
-
Bodrum sıfır atık eğitimi
-
Bodrum çevre bilinci
-
Bodrum okullarda çevre eğitimi
-
1 Sınıf Atık Getirme Merkezi
-
Bodrum öğrenciler çevre farkındalığı
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı