Bodrum'da öğrencilere sıfır atık eğitimi
Bodrum Belediyesi tarafından sıfır atık eğitim programı kapsamında ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik kapsamlı bilinçlendirme çalışmaları gerçekleştirildi.
İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından öğrencilerin çevre bilinci kazanması ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları edinmesi hedefiyle Sıfır Atık Eğitimi verildi. 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci döneminde yürütülen program kapsamında toplam 14 okulda 1400 öğrenciye verilen eğitimin yanı sıra 1. Sınıf Atık Getirme Merkezini ziyaret etmek isteyen 7 ilkokuldan toplam 225 öğrenciye de tesis tanıtımı yapıldı.
-
Bodrum sıfır atık eğitimi
-
Bodrum çevre bilinci
-
Bodrum okullarda çevre eğitimi
-
1 Sınıf Atık Getirme Merkezi
-
Bodrum öğrenciler çevre farkındalığı
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları