Bodrum'da modern tuvaletler hizmete alındı
Bodrum Belediyesi, kent genelinde sürdürdüğü iyileştirme çalışmaları kapsamında umumi tuvaletleri yenileyerek ve yeni kullanım alanları oluşturarak vatandaşların hizmetine sundu.
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’nin saha ziyaretleri sırasında vatandaşlar tarafından iletilen taleplerin ardından, Gümüşlük Mahallesi’nde taksi durağı yanında bulunan tuvaletin yenilenmesine yönelik çalışmalar, Başkan Mandalinci’nin talimatıyla başlatıldı. Destek Hizmetleri Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen çalışmalar kapsamında mevcut yapı kaldırılarak yerine 21 metrekare kapalı alana sahip yeni nesil modern konteyner tuvalet yerleştirildi. Kadın, erkek, engelli tuvaleti ve bebek bakım odasından oluşan 4 bölmeli yapı vatandaşların kullanımına sunuldu.
Bakmadan Geçme