- Haberler
- Kültür Sanat
- Bodrum'da Mandalin Festivali'ne yoğun ilgi
Bodrum'da Mandalin Festivali'ne yoğun ilgi
Bodrum'da düzenlenen Mandalin Festivali, renkli görüntülere sahne oldu.
Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı ve Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’nin katılımıyla yapılan hasat şenliği ve davullu zurnalı kortejin ardından festival alanına geçildi. Bitez Muhtarlığı Halkoyunları ekibinin gösterisi sonrası saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.
Açılış konuşmasını yapan Bitez Mahalle Muhtarı Seda Dönen Özgüçlü, "Böyle güzel bir günde, mandaline destek olmak için burada olan, bize destek veren herkese teşekkür ediyoruz" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı