Bodrum'da Kumbahçe sahilinde düzenleme yapıldı
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Kumbahçe Sahili'nde uygulanan '3'te 1' düzenlemesine ilişkin sosyal medya ve bazı basın yayın organlarında yer alan paylaşımlar üzerine açıklama yaptı.
İki yıldır kayalık durumda bulunan bazı alanların da yapılan düzenlemelerle vatandaşların kullanımına açıldığını kaydeden Mandalinci, çalışmanın Bodrum Belediyesi, Bodrum Kaymakamlığı ve Milli Emlak Müdürlüğü iş birliğiyle yürütüldüğünü bildirdi. Vatandaşların kullanımına ayrılan alanların çitlerle sınırlandırıldığını ifade eden Mandalinci, işletmelerin sahili daha fazla işgal etmesinin önüne geçildiğini sözlerine ekledi.
-
bodrum kumbahçe sahili
-
3te 1 düzenlemesi
-
sahil alanı kullanımı
-
tamer mandalinci açıklama
-
bodrum belediyesi
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül