Bodrum'da kamusal alanlar işgallerden temizleniyor
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, ilçe merkezinde kaldırımları ve cep otoparklarını işgal eden unsurlara karşı kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi. Vatandaşlardan gelen yoğun şikayetler üzerine harekete geçen ekipler, yaya geçişini engelleyen duba, tabela ve masa-sandalyeleri topladı.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri 2025 yılı içerisinde çeşitli hazine ve kamu alanı işgalleriyle ilgili toplam 1.171 tespit gerçekleştirdi. Yapılan denetimler neticesinde 730 dosyada Kabahatler Kanunu’na göre işlem yapılarak 1 milyon 738 bin 278 Türk lirası, Belediye Encümeni’ne sevk edilen 251 dosyada ise 741 bin 203 Türk lirası cezai işlem uygulandı. Ekipler ayrıca 190 tespiti, gerekli çalışmaların yapılması adına belediyenin ilgili diğer birimlerine sevk etti. Denetimlerin aralıksız devam edeceği bildirildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor