Bodrum'da kamusal alanlar işgallerden temizleniyor
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, ilçe merkezinde kaldırımları ve cep otoparklarını işgal eden unsurlara karşı kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi. Vatandaşlardan gelen yoğun şikayetler üzerine harekete geçen ekipler, yaya geçişini engelleyen duba, tabela ve masa-sandalyeleri topladı.
Zabıta ekipleri, Bodrum genelinde sürdürülecek denetimlerin ilk etabını ilçe merkezinin en işlek noktalarında gerçekleştirdi. Atatürk, Cevat Şakir, Neyzen Tevfik ve Cafer Paşa Caddeleri ile Turgutreis Caddesi’nin bir kısmında yoğunlaşan çalışmalara Zabıta Trafik Amirliği ekipleri de destek verdi. Denetimlerde ayrıca kaldırımlara park ederek yaya geçişine engel olan araçlara da cezai işlem uygulandı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret