Bodrum'da dalgıçlar denizden 250 kilogram atık çıkardı
Muğla'nın Bodrum ilçesinde dalgıçlarca denizden 250 kilogram atık çıkarıldı.
Bodrum Belediyesince 12 yıldır düzenlenen deniz dibi temizliği etkinliğinin dördüncü etabı Yahşi Mahallesi'nde gerçekleştirildi. Bodrum Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü organizasyonuyla "Denize en çok mavi yakışır" sloganıyla çevre kirliliğine dikkati çekmek amacıyla yapılan etkinlikte belediye personelinden oluşan gönüllü dalış ekibi yer aldı.
-
bodrum
-
deniz dibi temizliği
-
dalgıçlar
-
çevre farkındalığı
-
bodrum belediyesi
-
yahşi mahallesi
-
atık toplama
-
mavi yakışır etkinliği
-
akyalar mahallesi
-
ot temizliği
Bakmadan Geçme
Nif Kiraz Festivali 21 Haziran'da
Seydikemer Eşen Ceza İnfaz personelinden 'Dostluk Turnuvası'
Seydikemer'de tedirginlik oluşturan yapının gizemi çözüldü
Fethiye Salı Pazarı'nda tezgahlar emek ve bereketle doldu
Fethiye'de Dünya Kupası Heyecanı
Fethiye Tuzla Mahallesi'nde 5G Uyumlu Altyapı Çalışması Başladı