Bodrum'da çevreyi kirletenler belediye kamerasına yakalandı
Bodrum Belediyesi, çevre kirliliğine neden olan kişi ve firmaları tespit ederek cezai işlem uygulamaya devam ediyor.
2 bin 78 işlemde 19 milyon 206 bin 791 Türk Lirası ceza
Temizlik İşleri Müdürlüğü koordinasyonunda Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından Bodrum'un farklı mahallelerinde kurulan kameralar aracılığıyla gerçekleştirilen denetimler sonucunda, Zabıta Müdürlüğü ekipleri 2025 yılı içerisinde çevreyi kirlettiği tespit edilen kişi ve firmalar hakkında toplam 2 bin 78 işlem gerçekleştirerek 19 milyon 206 bin 791 Türk Lirası tutarında cezai işlem uyguladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı