Bodrum'da Bergamut Caddesi yenilenen yüzüyle hizmete açılıyor
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Bitez Mahallesi Bergamut Caddesi'nde yürütülen asfalt serim çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık dört aydır süren altyapı çalışmalarının ardından üstyapı çalışmalarında da sona gelinirken cadde yenilenen yüzüyle vatandaşların kullanımına hazırlanıyor.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, Bergamut Caddesi'nde gerçekleştirilen asfalt serimi ile yolun üstyapısı tamamen yenilenmiş oldu. Yapılan çalışmayla birlikte bölgede ulaşımın daha konforlu ve güvenli hale gelmesi hedefleniyor. Bergamut Caddesi'nde yürütülen çalışmalar yalnızca asfalt serimi ile sınırlı kalmadı. Yaklaşık dört aylık süreçte MUSKİ, Telekom, ADM ve Bodrum Belediyesi ekipleri altyapı çalışmalarını koordineli şekilde tamamladı.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı