Bodrum Belediyesi Teknik İş Birliği protokolü imzaladı
Bodrum Belediyesi ile İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Muğla Şubesi Bodrum Temsilciliği arasında sağlıklı kentleşme, nitelikli yapılaşma, kültürel, tarihi ve doğal çevre değerlerinin korunarak geliştirilmesi amacıyla 'Ortak Teknik İş Birliği Protokolü' imzalandı.
Protokolün amacı; sağlıklı kentleşme ve nitelikli yapılaşma için gerekli mimarlık, şehir planlama ve mühendislik hizmetlerinin; ilgili mevzuata, bilimsel esaslara ve mesleki kurallara uygun olarak yürütülmesini sağlamak. Bu kapsamda TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Muğla Şubesi Bodrum Temsilciliği ile Bodrum Belediyesi arasında teknik iş birliği sağlanacak ve taraflar bu yöndeki ortak sorumluluklarını tarih, kültür, doğa ve çevre değerlerine sahip çıkarak dayanışma içinde yerine getirecek.
Bakmadan Geçme
22. Geleneksel Gençlik, Kültür ve Sanat Festivali Coşkulu Kortejle Başladı
Muğla'da iki kamyonetin çarpıştığı kazada 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı
Fethiye Hava Durumu 25 Haziran 2026: Sıcaklık Yükseliyor
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor