Bodrum Belediyesi' nin 'Psikoeğitim Seminerleri' liseler ile devam etti
Bodrum Belediyesi tarafından ortaokul ve lise son sınıf öğrencilerine yönelik 'Sınav Kaygısı' konulu Psikoeğitim Seminerlerinin ikincisi bu hafta sonu lise son sınıf öğrencileri için verildi.
Müdürlükte görevli Klinik Psikolog Meryem Seray İlter tarafından verilen seminerde; stres, stresin etkileri, stresle baş etme yöntemleri, rahatlama teknikleri, zaman yönetimi ve sınavdan önce- sonra yapılacaklar üzerine konuşuldu.
Talep doğrultusunda seminerlerin, Bodrum Belediyesi tarafından ilçe genelinde farklı bölgelerde de yapılabileceği bildirildi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret