Bodrum Belediye Başkanı Mandalinci belediye personeli ile bayramlaştı
Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Ramazan Bayramı dolayısıyla belediye binası önünde personelle bayramlaştı.
Başkan Mandalinci, bayramlaşma töreninde yaptığı konuşmada, "Mübarek Ramazan ayını hayırlısıyla tamamladık. Öncelikle sizlerin, ailelerinizin ve sevdiklerinizin mübarek Ramazan Bayramı'nı en içten dileklerimle kutluyorum. Küslüklerin son bulduğu, ayrışmaların olmadığı, manevi duyguların arttığı ve dayanışma içerisinde nice bayramlar diliyorum" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı