Bodrum Akyarlar'da deniz dibi temizliği
Bodrum Belediyesi tarafından 'Denize En Çok Mavi Yakışır' sloganıyla on bir yıldır düzenlenen Deniz Dibi Temizliğinin beşinci etabı Akyarlar Mahallesi'nde gerçekleşti.
Etkinlik boyunca cep telefonu, mini vantilatör gibi deniz ekosistemine zarar veren pek çok atık malzeme belediye çalışanlarından oluşan gönüllü dalış ekibi tarafından denizden çıkarıldı. Toplanan toplam 75 kilogram atık, çevre bilinci oluşturmak ve toplumsal farkındalık oluşturmak amacıyla Akyarlar sahilinde sergilendi. Atıklar, geri dönüşüm sürecine kazandırılmak üzere Konacık Mahallesi’nde bulunan 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne nakledildi.
-
bodrum deniz dibi temizliği
-
akyarlar çevre etkinliği
-
bodrum belediyesi temizlik
-
denizden çıkan atıklar
-
sürdürülebilir çevre çalışmaları
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı