Bisikletçiler orman yangınlarına dikkat çekmek için pedalladı
Menteşe Belediyesi ve Muğla Bisiklet Derneği iş birliğiyle düzenlenen farkındalık etkinliğinde, orman yangınlarına dikkat çekmek amacıyla pedal çevrildi. Etkinlikte, farkındalık mesajlarının yazılı olduğu dövizleri sırtlarına asan bisikletçiler, Atapark'tan Akyol Parkı'na kadar bisiklet sürdü, ardından fidan dikimi gerçekleştirildi.
Bir cam şişe, kontrolsüz bir ateş, izmarit. Hepimizin daha duyarlı olması gerekiyor. Bu etkinlikle yalnızca pedal çevirmedik, toplumsal farkındalığı da birlikte büyüttük. Menteşe Belediyesi olarak doğanın ve yaşamın yanında olmaya kararlılıkla devam edeceğiz. Umarım burada diktiğimiz fidanlar hepimiz için bir duyarlılık oluşturur" dedi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'dan Yunanistan adalarına yüzerek kaçmaya çalışırken yakalandı
Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu
Bodrum'da 3'ü çocuk 19 düzensiz göçmen kurtarıldı
Fethiye Hava Durumu 23 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Bodrum'da bıçaklı saldırgan paniği
Muğla Hava Durumu 23 Haziran 2026: Muğla'da En Sıcak Günlerden Biri Yaşanacak