- Haberler
- Kültür Sanat
- 'Bir Kitap Bir İnsan' projesi kapsamında öğrencilerin değerli eserleri ödüllendirildi
'Bir Kitap Bir İnsan' projesi kapsamında öğrencilerin değerli eserleri ödüllendirildi
Muğla Valiliği himayesinde, İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Bir Kitap Bir İnsan' projesi kapsamında Mart ayında düzenlenen 'Değerlerimin Işığında Eserlerim' yarışmasında dereceye giren öğrenciler, ödüllerine kavuştu.
“Eserler öğrencilerimizin iç dünyalarını yansıtıyor”
İl Müdürü Emre Çay, yarışmada dereceye giren öğrencilerin eserlerini büyük bir ilgiyle inceledi. Öğrencilerden, eserlerini kaleme alırken ya da çizerken neler hissettiklerini dinleyen Çay, tüm katılımcılara başarılarının devamını dileyerek şunları söyledi: "Bu yarışma sayesinde çocuklarımızın ve gençlerimizin değerlerimizi nasıl benimsediklerini görmekten büyük mutluluk duyduk. Her bir eser; sevgi, saygı, yardımseverlik, vefa ve adalet gibi değerlerin yüreklerde nasıl yer bulduğunu gösteriyor"
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı