- Haberler
- Güncel
- Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Silahlı saldırı sonrası yaklaşık bir aylık tedavi ve istirahat sürecini tamamlayan Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca görevine yeniden başladı. Karaca, yaşadığı olayla ilgili soruşturmanın gizlilik kapsamında sürdüğünü belirterek, 'Konunun bizimle alakalı olmadığı netleşti. Süreç tamamlandığında kamuoyunu bilgilendireceğiz' dedi.
“Koltuk değneklerini de yakında bırakacağız”
Doktor raporu bulunmasına rağmen görevine dönme kararı aldığını belirten Karaca, çalışmaların yeniden başladığını söyledi. “Normalde raporumuz devam ediyor ancak işlerimizin başında olmamız gerektiğini düşündük” diyen Karaca, “Bugün itibariyle ekip arkadaşlarımızla toplantılarımıza başladık. Şu an koltuk değnekleriyle yürüyorum ancak bir hafta, on gün içerisinde onları da bırakacağız. Sonrasında normal hayatımıza dönerek Fethiye’ye kaldığımız yerden hizmet etmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
“Önümüzdeki 3 yılda hizmetlerimiz sürecek”
Karaca, görev süresinin kalan bölümünde Fethiye’nin 41 mahallesinde çalışmalarını sürdüreceklerini belirterek, “Bu süreçte bizlere gösterilen manevi destek için herkese tekrar teşekkür ediyorum. Önümüzdeki üç yıl boyunca Fethiye’mizin 41 mahallesinde güzel hizmetler üretmeye devam edeceğiz” dedi.
-
Fethiye
-
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca
-
Bir aylık aranın ardından
-
görevinin başına döndü
-
olayla ilgili açıklama
Bakmadan Geçme