Beşiktaş 3 puanı 4 golle aldı
Trendyol Süper Lig'in 23. haftasında Beşiktaş, sahasında Göztepe'yi 4-0 yendi.
Göztepe'yi 4 maç sonra yendi
Göztepe ile oynadığı son 4 maçı kazanamayan siyah-beyazlılar, galibiyet hasretine Dolmabahçe'de son verdi.
İzmir ekibine karşı son galibiyetini 15 Mayıs 2022'de deplasmanda 2-0'lık skorla alan Beşiktaş, daha sonra oynadığı maçların 3'ünde sarı-kırmızılı rakibine yenilirken 1 maçta da berabere kaldı.
Bu süreçte rakibine 2 kez İstanbul'da kaybeden siyah-beyazlılar, Tüpraş Stadı'nda Göztepe'ye ligde 4-2, kupada 3-1 mağlup oldu. Bir maç ise golsüz sona erdi.
Göztepe ilk kez 4 gol yedi
Sezonun en az gol yiyen takımı Göztepe, ilk kez bir maçta kalesinde 4 gol görme üzüntüsü yaşadı. Yediği 12 golle ligde kalesini en iyi savunan takım olan sarı-kırmızılı ekip, Beşiktaş karşısında ligdeki 4. yenilgisini aldı.
Göztepe, bu maçtan önce en fazla golü Galatasaray'a 3-1 yenildiği maçta kalesinde görmüştü.
Bakmadan Geçme