Belediyeden Ücretsiz Sağlık Taraması
Menteşe'de Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından kurduğu stantlarla toplam Bin 79 vatandaşa ücretsiz sağlık taraması yaptı.
Kentin farklı noktalarına kurulan stantlarda 2023 yılı içerisinde Bin 79 vatandaşa sağlık taraması yapıldığını kaydeden Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, “Standımızda dileyen vatandaşlarımızın sağlık taramalarını ücretsiz olarak yapıyoruz. 2 hemşire ve 1 doktordan oluşan sağlık ekibimiz tarafından yapılan ölçümler sonucunda değerleri yüksek çıkan vatandaşlarımızı takip altına alarak, gerek duyulması halinde sağlık kuruluşlarına yönlendiriyoruz.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’