Belediye ekiplerinin yoğun mesaisi sürüyor
Bodrum Belediyesi ekipleri, 5 Şubat Perşembe günü akşam saatlerinden itibaren ilçe genelinde etkisini artıran şiddetli yağışların neden olduğu afet durumuna karşı tüm imkanlarıyla çalışmalarını sürdürüyor.
Konacık Mahallesi’nde üç katlı bir iş yerinin zemin katında yaşanan su baskınına müdahale sırasında, Afet İşleri ve Risk Yönetimi Müdürlüğü personeli ile işletme sahibi iki kişi, motopomptan çıkan gazdan etkilenme şüphesiyle hastaneye sevk edildi. Yapılan kontrollerin ardından sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret