Belediye ekiplerinin yoğun mesaisi sürüyor
Bodrum Belediyesi ekipleri, 5 Şubat Perşembe günü akşam saatlerinden itibaren ilçe genelinde etkisini artıran şiddetli yağışların neden olduğu afet durumuna karşı tüm imkanlarıyla çalışmalarını sürdürüyor.
Belediye Başkanı Tamer Mandalinci’nin koordinasyonunda; Afet İşleri ve Risk Yönetimi, Fen İşleri, Zabıta, Park ve Bahçeler, Temizlik İşleri ve Destek Hizmetleri Müdürlükleri ekipleri; MUSKİ, Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi, ADM, AKOM ekipleri ve mahalle muhtarlarıyla birlikte koordineli bir çalışma yürüttü. Başkan Vekili ve Meclis Üyesi Azat Öztürk, başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri, ilçenin farklı mahallelerinde sürdürülen çalışmaları yerinde inceledi.
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediye Tiyatrosu'na ensemble ödülü
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı