Belediye Ekipleri Olumsuzluklara Karşı Müdahalelerde Bulundu
Menteşe Belediyesi ilçede iki gündür etkili olan kuvvetli yağışlara karşı seferber oldu. Belediye ekipleri aşırı yağışlar nedeniyle ilçede yaşanan olumsuzluklara karşı tüm imkânlarını seferber ederek, gerekli müdahalelerde bulundu.
Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, son 24 saattir etkili olan şiddetli yağışlara karşı tüm imkânların seferber edildiğini belirterek, “2 gün devam eden aşırı yağışlar ilçemizde zaman zaman bazı olumsuzluklara neden oldu. Meteoroloji tarafından da turuncu listeye alınan ilçemizde kuvvetli ve sağanak yağışlar yaşadık. Aşırı yağışlar nedeniyle meydana gelen olumsuzluklara karşı Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri ile sahada ortak çalıştık.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi