Beden eğitimi öğretmeni çocuk sevgisiyle kanseri yendi
Antalya'da 2020 yılında Akut Miyeloid Lösemi (AML) teşhisi konulan beden eğitimi öğretmeni Nagihan Yüzbaşıoğlu (37), kemoterapi tedavisi ve akabinde erkek kardeşinden alınan uyumlu ilik nakliyle kanseri yenmeyi başardı. Tedavi süresince 2 yaşındaki oğlundan ayrı kalan kadın, doğurganlığı etkileyen yüksek dozdaki ilaçlara rağmen ikinci çocuğunu dünyaya getirdi, şu anda da üçüncü kez anne olmaya hazırlanıyor. Genç kadının tedavisini yapan Doç. Dr. Burak Deveci, 'Kanındaki hücrelerin tamamının vericiye ait olduğunu gördük. Yardımcı bir yönteme gereke kalmadan kendisinin tekrar anne olacağını öğrenince mutluluğumuz bir kat daha attı' dedi.
“Mutluluğumuz bir kat daha attı”
Deveci, lösemi tedavisinde ve nakil sırasında kullanılan ilaçların oldukça yüksek dozda kemoterapiler olduğuna dikkati çekerek, "Bu doğurganlığı çok etkileyen bir durumdur ama onun kanındaki hücrelerin tamamının vericiye ait olduğunu gördük. Bununla beraber yardımcı bir yönteme gereke kalmadan kendisinin tekrar anne olacağını öğrenince mutluluğumuz bir kat daha attı" diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor