Bayramda tatlı tüketimi artarken, Muğla'da çikolata ve şekerlemelere dev denetim
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Ramazan Bayramı öncesi, şekerleme, çikolata ve tatlı üretim ve satış yerlerinde denetimlerini sürdürüyor. 5996 sayılı 'Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu' kapsamında gerçekleştirilen denetimlerin amacı, güvenilir olmayan ürünlerin piyasaya sürülmesini engellemek ve tüketicilerin sağlığını korumaktır.
Ramazan Bayramı’nda tatlı, şeker ve şekerli mamullerin tüketiminin artması nedeniyle, bu ürünlerin üretim ve satış yerlerinde özellikle son tüketim tarihleri, muhafaza koşulları ve etiket bilgilerinin denetlenmesi büyük önem taşıyor. Bu denetimler sayesinde, gıda güvenliği sağlanarak, tüketicilerin sağlıklı ve güvenilir ürünlere ulaşması hedefleniyor.
Bakmadan Geçme
Muğla'da polisi şehit eden astsubayın beyin ölümü gerçekleşti
Fethiye’de Makine Mühendisi Simge Çelik: ‘Başarının cinsiyeti yok’
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz’dan ‘EİDS’ uyarısı
Fethiye'de kapı sesi cinayeti dosyasında katil zanlısının 6 yıldır psikolojik tedavi gördüğü ortaya çıktı
Fethiye'de kavurucu sıcaklık: Termometreler 41 dereceyi gösterdi
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor