Bayramda ıspanaklı ve bezelyeli tatlılara dikkat
Kurban Bayramı öncesi tatlıcılarda yoğunluk başlarken Adanalı tatlıcı, ucuz tatlılarda sağlığa zararlı ürünler olduğunu, bazı merdiven altı işletmelerin bezelye ve ıspanak kullanıp Antep fıstıklı tatlı olarak sattığını söyledi.
“Hile ve göz boyama hiç fark edilmiyor”
Ispanak ve yer fıstığının Antep fıstığı gibi kullanıldığına da dikkat çeken Zeynep Geyik, daha sonra şunları söyledi:
"Tatlıyı almadan önce sağlığınızı düşünün. Yağın içerisinde katkı maddesi karıştırıyorlar bu da kanserojen içeriyor. Fıstığın içerisine bezelye, ıspanak karıştırıyorlar. Yer fıstığını gıda boyasıyla boyayıp o şekilde karışım yapıyorlar. O kadar hile ve göz boyama oluyor ki hiç fark edilmiyor."
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı