'Bayramda da tatlı yemeyecek miyim!' demeyin!
Sütlüsünden şerbetlisine bayram ikramlarının baş tacı olan tatlılara çoğu kez karşı koymak mümkün olamıyor ancak ölçüyü kaçırmamak şart! Zira 'Bayramda tatlı yemeyecek miyim!' diyerek gerek ikramlarda gerekse evde sık sık 'tatlı kaçamaklar' yapmak bayramınızı zehir edebileceği gibi, kısa ve uzun vadede sağlık sorunlarına da zemin hazırlayabiliyor!
• Ev yapımı tatlıları tercih edin
Hazır tatlılar lezzeti üst düzeyde tutabilmek amacıyla çok daha fazla şeker veya yağ içerebilmekte. Bu nedenle tatlılar evde yapıldığında içeriğinde kullanılan şeker, yağ gibi malzemeler çok daha kontrollü kullanılabileceğinden daha hafif bir tatlı elde etmek mümkün. Evde yapılan tatlıları süt, ceviz, meyve gibi besinlerden oluşturmak ve şeker eklemeden ya da çok az şeker ilave ederek yapmak tatlı tüketimi ile ilgili riskleri minimize edecektir.
Bakmadan Geçme
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı