Başpehlivan Koç'tan Başkan Akdenizli'ye Teşekkür Ziyareti
Manisa'nın Turgutlu İlçesinde gerçekleştirilen yağlı pehlivan güreşleriyle 2025 yılı güreş sezonu sona erdi. Sezonun ardından Seydikemer Belediyesi Başpehlivanı İsmail Koç, Seydikemer Belediye Başkanı B. Önder Akdenizli'yi makamında ziyaret ederek hem sezon değerlendirmesi yaptı hem de gelecek yılın planlamaları üzerine istişarelerde bulundu.
Başpehlivan İsmail Koç “Önder Başkanımız Güreş Sporunun ve Güreşçinin Hamisidir”
Başkan Önder Akdenizli’nin güreş camiasına verdiği desteklere de değinen Koç, “Başkanımız her zaman güreşin içinde olan, sporcunun yanında duran bir büyüğümüz. Hem ağalık geleneğinde hem de belediye başkanlığı döneminde güreş sporuna büyük katkılar sağladı. Onun gençleri spora özendirme çabası bizler için de büyük motivasyon kaynağı. İnşallah önümüzdeki yıllarda Seydikemer’den nice başpehlivanlar ve Avrupa şampiyonları yetiştireceğiz” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı