Başkan Önder Akdenizli, Bayram Öncesi Mesai Arkadaşlarıyla Bayramlaştı
Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, Kurban Bayramı öncesi belediye personeliyle bir araya gelerek geleneksel bayramlaşma programını gerçekleştirdi. Bayramlaşma programı kapsamında Başkan Akdenizli, hem sahada hem de hizmet binalarında görev yapan personeli ziyaret etti.
Belediyecilik hizmetlerinin özveriyle sürdüğünü vurgulayan Başkan Akdenizli, “Seydikemer Belediyesi olarak hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak için gece gündüz çalışan bir ekip ruhuna sahibiz. Bu dayanışma ve çalışma azmiyle ilçemizi daha güzel yarınlara taşıyacağımıza inanıyorum” diye konuştu.
Program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor