Başkan Oktay, 'Yaralarımız hala taze'
Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, yangınların ardından meydana gelen seller nedeniyle denizlere alüvyon ve orman toprağı aktığını belirterek, 'En büyük tehlike denizlerimizde. Bunun için tüm kurumların ortak hareket ederek müdahale etmesi gerekiyor' dedi.
“Bu kadar çamurlaşma görmedim”
Marmaris Belediyesi olarak çevresel her türlü çalışmanın içerisinde olacaklarını ifade eden Başkan Oktay; “Marmaris ile ilgili önümüzdeki yıllara dair eğer acil müdahale etmediğimizde meydana gelecek büyük bir tehlikeden bahsetmek istiyorum; o da denizlerimizin geleceği. Yangınların ardından kış mevsiminde beklendiği gibi yaşadığımız sel felaketleri inanılmaz miktarda alüvyonun, orman toprağının denize akmasına neden oldu.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı