Başkan Oktay, gençlerle sosyal medyada bir araya geldi
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay gençlerle sosyal medyada bir araya geldi.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay gençlerle sosyal medyada bir araya geldi.
İnstagram canlı yayınında gençlerin sorularını yanıtlayan Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, gençlere uzun uzun sohbet etti. Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaisinin önemli bir kısmını gençlere ayıran Başkan Oktay, Korona virüs tehdidinin sona ermesinin ardından gençlere büyük bir konser düzenleme sözü verdi.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
